Masterclass: De 6 meest effectieve technieken, voor snelle pijnverlichting bij jouw hond

Je ziet dat jouw hond pijn heeft en geeft hem zijn medicijnen. Je voelt je machteloos. Stel dat dit niet meer werkt over een tijdje, wat moet je dan? Je vraagt je af of je niet meer kunt doen. In social media groepen kun je veel adviezen krijgen van andere hondenbaasjes, maar gelden die wel voor jou? En hoe pak je dat aan? Je weet in ieder geval zeker, je wilt meer kunnen doen dan alleen dat pilletje geven. Je zou het fijn vinden om dingen te leren zodat je zelf echt iets kunt doen en kunt betekenen voor jouw hond. Niet altijd afhankelijk zijn moeten zijn van iets of iemand anders.

Jij wilt:

• Leren wat je exact kunt doen bij de specifieke klachten van jouw hond (artrose, hernia, spondylose, HD, ED, kruisband
  • Weten hoe je dit moet doen en hoe vaak
  • Je vind het geen probleem om naar een dierenarts of therapeut te gaan, maar wilt zelf ook iets kunnen betekenen voor jouw hond
  • Je wilt een hond die blij, gezond en fit is en dat jij hem daarbij kunt helpen
  • Je vind het super fijn als de band tussen jullie hierdoor sterker word. Jouw hond weet dat hij op jou kan rekenen, wanneer hij jou nodig heeft

Veel eigenaren zie ik worstelen. Ze zien dat hun hond pijn heeft, maar zitten met hun handen in het haar en voelen zich machteloos. Ze zouden zoveel willen doen, maar waar leer je zoiets? Ze gaan regelmatig naar een dierenarts, maar die kan in de meeste gevallen alleen medicijnen voorschrijven. Heel fijn op de korte termijn, maar op de lange termijn niet gunstig voor de organen. Ook bezoeken veel eigenaren een fysiotherapeut, osteopaat, chiropractor of orthomanueel therapeut. Soms periodiek en soms zelfs frequent. In de meeste gevallen krijg je huiswerk mee. Maar doe je het wel echt goed? Is er misschien meer?

In mijn masterclass, leer ik jou de 6 meeste effectieve technieken om jouw hond snel te kunnen helpen wanneer hij pijn heeft. Elke dag 10 minuten aandacht geven aan het verlichten van de pijn is zoveel effectiever dan eens per maand naar een therapeut of dagelijks een pijnstiller. Hiermee versterk je niet alleen jullie band, maar zorg je er ook voor dat jouw hond zich fitter en vitaler gaat voelen. Een vervelende triggerpoint heeft soms 2 weken iedere dag aandacht nodig, voordat hij echt vertrekt.

Na deze masterclass:

• Ken je 6 super goede technieken om pijn te verlichten bij jouw hond
  • Weet je wanneer je deze technieken kunt inzetten, zoals bij acute of chronische situaties
  • Je weet precies hoe je ze uit moet voeren of gebruiken
  • Leer je welke supplementen bij pijn kunnen helpen
  • Voel je je zelfverzekerd en blij dat je meer voor je hond kunt betekenen

Wanneer?

Deze masterclass heeft al plaats gevonden en komt zeer waarschijnlijk in het tweede deel van 2024 eenmalig terug.